Шкільні методичні об'єднання 2022-2023 н.р.
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНОГО ЦИКЛУ
Проблема, над якою працюють члени методоб’єднання:
«Компетентісний підхід до викладання предметів природничо-математичного циклу»
Склад методичного об'єднання
Голова методоб’єднання: Біляєва Тетяна Григорівна – учитель-методист хімії та біології вищої категорії.
Члени методоб’єднання:
Городницька Я.М. – учитель-методист математики вищої категорії.
Парфенцева Г.Д. – старший учитель математики І кваліфікаційної категорії.
Парфенцев О.В. – старший учитель фізики вищої кваліфікаційної категорії.
Мета роботи методичного об’єднання:
- допомога членам ШМО в питаннях методичного забезпечення реалізації офлай та онлайн навчання;
- ознайомлення з новими підручниками для 5-11 класів за оновленими навчальними програмами і підбір відповідних методів навчання;
- підготовка учнів до ЗНО та ДПА;
- створення умов для забезпечення експериментальної та проєктної діяльності;
- вдосконалення системи позакласної роботи різноманітними творчими завданнями;
- методична допомога молодим педагогам.
Завдання методичного об’єднання:
Працювати над формуванням особистості здатної орієнтуватися у
складному життєвому просторі шляхом повної інтеграції навчальних
дисциплін.
- вивчення законодавчих документів про освіту;
- забезпечення планування, організації, контролю й аналізу освітнього процесу на уроках хімії, фізики, математики та інформатики;
- обговорення навчальних програм;
- вивчення та узагальнення педагогічного досвіду вчителів циклу;
- організація самоосвіти вчителів;
- розвиток життєвих компетентностей в учнів.
- розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, участь у МАН)
- участь в атестації педагогічних працівників.
- підвищення рівня знань, умінь і практичних навичок учнів з предметів природничо-математичного циклу.
Форми і методи роботи
- Проведення методичних засідань, інструктивно-методичних нарад, оперативних нарад, консультацій, семінарів.
- Організація взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.
- Організація роботи з обдарованими дітьми.
- Залучення учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.
- Організація позакласної роботи.
Робота вчителів методичного об’єднання в період між засіданнями
- Брати активну участь в методичній роботі школи;
- Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег;
- Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО;
- Проводити тижні точних наук;
- Брати активну участь в методичній роботі району;
- Брати активну участь в різноманітних конкурсах.
Звіт про роботу методичного обєднання вчителів природничо-математичного циклу
Протягом 2021-2022 навчального року учителі шкільного методичного об'єднання природничо-математичного циклу працювали над проблемою “Компетентісний підхід до викладання предметів природничо-математичного циклу”. В рамках підготовки до впровадження реформи Нової української школи у 5 класі всі учителі методичного об'єднання успішно завершили навчання за програмою підвищення кваліфікації для забезпечення реалізації нового Державного стандарту базової середньої освіти - “Нова українська школа: перехід на наступний рівень” і отримали сертифікати.
Проведені 4 засідання, де проаналізовано роботу за минулий навчальний рік, розглянуті нормативні документи та методичні рекомендації Міністерства освіти і науки, відбувалося взаємовідвідування уроків. Згідно плану були залучені учні до науково-дослідницької діяльності. Як результат роботи учениця 11 класу Єгорова Анастасія дослідила ділянку лісових насаджень дуба звичайного та представила напрацювання на І і ІІ етапи конкурсу-захисту наукових робіт Малої академії наук. З роботою “Моніторинг стану ділянки лісових культур кварталу 32 виділу 21 Диканського лісництва” Анастасія виборола І місце на обласному етапі.
На педраді представлено портфоліо учителя фізики і математики Парфенцева Олександра Володимировича в рамках атестації. Учитель презентував свої напрацювання та роботу над методичною проблемою “Використання інтерактивних технологій на уроках фізики і математики”
У 2021-2022 навчальному році процес навчання відбувався в очному та дистанційному режимі. Дистанційне навчання проходило на платформі Classroom, учителі використовували матеріали сайтів НаУрок, Всеукраїнської школи онлайн, Всеосвіта.
На уроках математики, фізики, хімії, біології згідно рекомендацій МОНУ впроваджувалися елементи STEM-освіти. модель навчання “перевернутий клас”. Відбувалася підготовка до впровадження реформи Нової української школи у 5 класі, опрацювання модельних програм, розробка навчального плану та навчальних програм, календарного планування для 5 класу.
План роботи
шкільного методичного об’єднання учителів природничо-математичного циклу на 2022 -2023 н.р.
Проблема над якою працює методоб’єднання:
«Компетентісний підхід до викладання предметів природничо-математичного циклу».
Мета роботи методичного об’єднання:
- допомога членам ШМО в питаннях методичного забезпечення реалізації навчання;
- ознайомлення з новими підручниками для 5-11 класів за оновленими навчальними програмами і підбір відповідних методів навчання;
- підготовка учнів до ЗНО та ДПА;
- створення умов для забезпечення експериментальної та проєктної діяльності;
- вдосконалення системи позакласної роботи різноманітними творчими завданнями;
Завдання методичного об’єднання:
- працювати над формуванням особистості здатної орієнтуватися у складному життєвому просторі шляхом повної інтеграції навчальних дисциплін;
- вивчення законодавчих документів про освіту;
- забезпечення планування, організації, контролю й аналізу освітнього процесу на уроках хімії, фізики, математики та інформатики;
- обговорення навчальних програм;
- вивчення та узагальнення педагогічного досвіду вчителів циклу;
- організація самоосвіти вчителів;
- розвиток життєвих компетентностей в учнів.
- розробка основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково-практичної діяльності учнів у позаурочний час (олімпіади, конкурси, предметні тижні, участь у МАН)
- участь в атестації педагогічних працівників.
- підвищення рівня знань, умінь і практичних навичок учнів з предметів природничо-математичного циклу.
- розробка і впровадження різноманітних форм дистанційного навчання.
Форми і методи роботи
- Проведення методичних засідань, інструктивно-методичних нарад, оперативних нарад, консультацій, семінарів.
- Організація взаємовідвідування та обговорення відкритих уроків.
- Організація роботи з обдарованими дітьми.
- Залучення учнів до участі у конкурсах, турнірах, змаганнях.
- Організація позакласної роботи.
- Організація дистанційного навчання.
Робота вчителів методичного об’єднання в період між засіданнями
- Приймати активну участь в методичній роботі школи;
- Активно взаємовідвідувати уроки своїх колег;
- Вчителям, які атестуються, звітувати перед вчителями МО;
- Проводити тижні точних наук;
- Приймати активну участь в методичній роботі району;
- Приймати активну участь в різноманітних конкурсах.
№ |
Форма роботи |
Дата проведення |
Відповідальні |
1. |
Проведення засідань методичного об’єднання:
|
||
|
І засідання Аналіз роботи МО у 2021-2022 н.р., затвердження плану роботи на 2022-2023 н.р. Розгляд нормативних документів та методичних рекомендацій Міністерства освіти і науки |
серпень 2022 |
Голова ШМО |
ІІ засідання Підготовка учнів до участі в шкільних олімпіадах з предметів природничо-математичного циклу. Залучення учнів до науково-дослідницької діяльності |
листопад 2022 |
Голова ШМО |
|
ІІІ засідання Аналіз рівня компетентностей, знань та навичок учнів на основі відвіданих уроків і результатів контрольних робіт. Обговорення підсумків олімпіад. |
січень 2023 |
Голова ШМО |
|
ІV засідання Організація повторення навчального матеріалу та підготовка учнів до державної підсумкової атестації, зовнішнього незалежного оцінювання. |
березень 2023 |
Голова ШМО |
|
2.
|
Участь у районних заходах
|
||
Участь у засіданнях районних методичних об’єднань |
серпень, жовтень, січень, березень |
Учителі-предметники |
|
Участь у семінарах-практикумах / за окремим графіком |
Згідно плану відділу освіти |
Учителі-предметники |
|
ІІ етап предметних олімпіад з математики, фізики, хімії, інформатики |
листопад-грудень 2022 |
Учителі-предметники |
|
3.
|
Методична робота під час атестації та у міжатестаційний період |
||
Відвідування відкритих уроків |
Згідно графіку |
|
|
Обговорення індивідуальних проблемних тем учителів методоб’єднання. |
Серпень 20212р. |
|
|
Шляхи впровадження наскрізних змістових ліній у викладанні предметів природничо-математичного циклу |
|
Біляєва Т.Г. |
|
4.
|
Організація позакласної роботи |
||
Конкурс «Кенгуру» /дистанційно/ |
Згідно плану |
Вчителі матем. |
|
Конкурс «Левеня» /дистанційно/ |
Згідно плану |
Парфенцев О. |
|
Конкурс «Бобер» /дистанційно/ |
Згідно плану |
Парфенцева Г. |
|
Проведення тижня точних наук/дистанційно/ |
Згідно плану |
Учителі ШМО |
|
Участь у роботі Малої академії наук: Захист робіт, участь у роботі журі |
Згідно районного графіку |
Парфенцева Г.Д. Біляєва Т.Г. |
МЕТОДИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ФІЛОЛОГІЧНОГО ЦИКЛУ
З В І Т
методичного об’єднання філологічного циклу